Zwroty i Reklamacje
1. ZWROT – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
– osobiście pod adresem: Aleja Witosa 31, 00-710 Warszawa.;
– pisemnie na adres: Aleja Witosa 31, 00-710 Warszawa.;
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: in**@da*******.pl
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zwrotu należy dołączyć protokół zwrotu ( do pobrania poniżej). Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Dance Spot Aleja Witosa 31 lok. 14, 00-710 Warszawa.
Zgodnie z regulaminem punkt 8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Przesyłki wysyłane “za pobraniem” nie będą odbierane!
Zwrotowi podlegają jedynie produkty nieużywane, wraz z opakowaniem i przypiętymi oryginalnie metkami, nienoszące znamion użytkowania (bez zapachu perfum, proszku, z czystą podeszwą i niezdartymi flekami, buty nietańczone, kosmetyki nierozpieczętowane). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy:
-
której przedmiotem świadczenia jest Produkt niestandardowy, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
-
sprzedaży produktu z wyprzedaży lub o obniżonej cenie, który może być niepełnowartościowy.
-
2. Konsument może również skorzystać z opcji bezpłatnego zwrotu InPost, wystarczy kliknąć na link https://szybkiezwroty.pl/pl/skleptanecznydancespot
i zarejestrować zwrot. Zwrotu można dokonać również wchodząc na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl . Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
3. Jeśli Konsument skorzystał z promocji „Darmowa wysyłka” lub innej formy bezpłatnej dostawy, a następnie zwrócił całość zamówienia, Sprzedawca ma prawo potrącić z kwoty zwrotu rzeczywisty koszt przesyłki poniesiony przez Sprzedawcę.
W przypadku zwrotu części zamówienia, jeśli wartość zachowanego towaru spada poniżej progu kwalifikującego do „Darmowej wysyłki”, Sprzedawca ma prawo potrącić z kwoty zwrotu koszt wysyłki zgodnie z cennikiem obowiązującym w dniu zakupu.
W przypadku zamówień realizowanych w kilku przesyłkach z inicjatywy Sprzedawcy, zwrotowi podlega jedynie koszt najtańszej dostępnej opcji dostawy dla pojedynczej przesyłki.
PRZYKŁADOWY WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY – na dole strony, do pobrania.
2. REKLAMACJA
Reklamacji podlegają wady fabryczne towarów, widoczne lub ukryte. Nie podlegają reklamacji wady wynikające ze zużycia towaru lub nieprawidłowego użytkowania, jak np. :
-
odklejona podeszwa od butów moczonych w wodzie;
-
pęknięta sprężyna od butów wyginanych rękoma;
-
urwane lub zużyte fleki;
-
poprute frędzle po upraniu w pralce;
-
i tym podobne .
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1. osobiście pod adresem: Aleja Witosa 31, 00-710 Warszawa.;
2. telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 512 270 870.
3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: da************@gm***.com ;
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
-
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
-
fotografii obrazujących wadę;
-
żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
-
danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez
Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: Aleja Witosa 31, 00-710 Warszawa..